Wednesday, July 01, 2009

Lepak @ Bakery & Kafe Casa Bayu

Mementang dah gaji,so lunch semalam aku dan tiga member aku as usual uols tau la kan Ijan,Fiza ngan Mala lepak kat Bakery & Kafe Casa Bayu nearest ngan opis Fiza.Fiza kata kat sinun makanan occay dan yang penting rege murah.


Huh...camner leh gelap laks gambar cafe nih...????


Tada.... yang ni menu aku.disebabkan pagi tak bekfes jadi aku ambil makanan yang berat sikit yer.
- Air Blackcurrant
- Pan fried rice &chicken chop with blackpapper sos...(wakahkahkah.....betul ker nama makanan yang aku makan... )
- French fries


Yang ni plak di order oleh kawan-kawan aku.
- Ice Lemon tea
- Pan fried rice & chicken chop with sweet sour sos .Yang ni Mala punya.
- Chicken chop & spegetti with blackpapper sos.Ijan ngan Fiza punya.Sos blackpapper korang lagi ummphh dari aku nyer lew....



Pas ni kemana destinasi makan dan lepak kita ek ??????

4 comments:

ijan@2 said...

kitorang memang pandai pilih makanan...
hihihihihihi

eza said...

ijan :huh...nyampah !!! :p

M@L@ said...

biler nak g lg duit dah penuh nie!!!! hahahahha..

Ayu Jaffar said...

sodap tu :p

Blog Widget by LinkWithin