Thursday, July 02, 2009

korang tengok nih...tengok nih !!!!!


Mana ko tak geram bila anak ko berkelakuan seperti gini !!!!!!!!
Yang bagusnya anak-anak aku ni tak berani nak conteng dinding.Kalu tercalit sikit naya la .....meletup satu rumah dengar sore En Yeop tu.....

13 comments:

Luisa Loida Torres Quintanilla said...

hola bendiciones

ijan@2 aka ummihakimi said...

wah ifan ade bakat nak buat HUMAN ART tue.. cayalah.. memula guna pen pestu guna watercolour plak...

eza said...

mengucap aku jan bila nampak muka irfan cenggitu....aku memang pantang kalu nampak anak-anak aku pegang pen.cenggini ler jadinya....

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

sabo jelah kak ... heh..heh bagus tue x ctg dinding .. tp ctg muka laks ... heh ..heh

Linda said...

relex ler.. tu tandanyer dia kreatif.. bak perpatah breeze 'kecil ceria besar berjaya'

mama tisya said...

bdk2 mmg suka bab2 conteng ni kn...tisya pn dh lama tk wt hasil nukilannye cz pantang je nmpk die nk start trus cantas...ekkeekke

eza said...

diana : sabar ku ada batasnya.kalu dah kena baju kan ker tambah satu lagi keje .....hissss....

Linda : ha...yer la tu....

Eyyrnn : geram kan tengok...

ida81 said...

xleh conteng kat dinding dia conteng kat muke daaa..hehe

eza said...

ida,berani la irfan conteng kat dinding.tau la nasib dia.....zazzzz!!!!...tak pon pangggg !!!

SwEeTFoResT said...

hehehe..comeyhnyer..sabo je la..

~Atie+Farid~ said...

gile kentanggggggggggg....

xtau nak ckp pe...terkedu

eza said...

sweetforest:comel ker???huh...geram tengok ada ler...

atie: bukan gile kentang ...ni dah tahap giler meroyan dah aku nih.ni gara-gara SIL aku la.Kata pen tu dah x der dakwat nak buang.bistu ni per sampai muka2 leh conteng...sabar jer la...

Ayu Jaffar said...

berseni betul iran ni :p

Blog Widget by LinkWithin