Tuesday, July 14, 2009

Irfan cuti sekolah pat hari....

- Sebab per ????

Dia sakit.....

- Sakit per ???

Sakit mata....

- Bila kena ???

Semalam....

- Camner leh kene ek ???

Jangkit dari keluarga bb sitter....

- Dah tau cam tu kenapa masih hantar gak kat umah bb sitter ???

Bistu sapa nak jaga anak-anak aku time aku laki bini keje.No choice occay....

- Dah bawa gi klinik ker ???

Dah....

- Woooo...tu pasal ler cuti pat hari yer ???

Aaaa....dapat MC pat hari bermula dari hari ni sampai Jumaat....

- Susah tak nak kasi ubat boh kat mata Irfan ???

Mak aiiii...cukup menguji jiwa aku nih.Laki bini kena pegang kekuat.Dah tu Irfan pejam mata rerapat.Siap umpan Irfan ngan ayat kalu Irfan tak sihat camner nak gi "KEROKE"hahaha sebutan Irfan (ekceli karaoke....).Kalu cam tu ibu bawa Nurin jerk la.Irfan dok kat umah occay....nangis-nangis ....dah tu Irfan siap lap balik ubat titik mata tu.Korang ada cara tak untuk aku tangani masalah sebegini ....

- Mesti korang akan wish "moga Irfan cepat sembuh kan ????" :-p

Terima kasih..... :-)

3 comments:

Linda said...

linda dah kirim ubat mata kat ezan mlm td. hrp2 ubat tu ok ler. ptt ler smlm bla linda nk boh ubat kat mata dia, dia xnk. bt time dia tido x blh ker?

Nana said...

hehe..mmg nk wish cepat sembuh.tau2 je.ehehe

eza said...

linda : bertuah ler kalu dia nak dengar kata.

nana : terima kasih yer atas keperihatinan anda....

Blog Widget by LinkWithin