Tuesday, June 30, 2009

Salam takziah buat keluarga Abang Mee

Hari malam Sabtu yang lalu kami di kejutkan dengan berita kak mawar koma dan ditempatkan di HKL.Ada pendarahan dan ketumbuhan dalam otak.Serius beb.sebelum ni sihat jerk aku tengok kak mawar nih.tup-tup koma.Ingat hari ahad tu nak gi melawat...tup...tup diaorang gi tau kak mawar dah meninggal....innalillah....Moga roh kak mawar dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama golongan orang-orang yang beriman....Buat Abang Mee salam takziah dari kami sekeluarga

Ahad pas gi umah Abang Mee , kami ipar duai anak beranak lepak kat carrefour.Bebudak dah excited ingat kita orang nak bawa mereka gi funfair.Sorry beb.bukan nak ker funfair yer....tapi nak membeli belah kat dalam carrefour yer anak-anak.bebudak sume dah hampa.Pastu melantak sampai kenyang makan KCF.Bebudak sibuk main kat playgound dalam carrefour tu ngan kaler gambar guna pasir bewarna tu....dalam kol 9.30pm gerak ker tempat keje BIL kat area star cruise.Nak Ambil motor SIL.BIL pinjam siang tadi.Dah lepak lagi kat kedai makan tempat BIL keje tu sebab tokey kedai tu kawan En Yeop.Borak sakan ngan Abang Rosli dan Kak Mah sampai tak ingat dah kol 11.00 malam....ah tak larat.Cakap kat En Yeop jom balik ler.Sok budak nak sekolah.....


Nurin ngan Aiman main kaler-kaler ni....


Dah lembab sangat .Lagi pon dah nak balik.So, En.Yeop tolong lew siapkan kaler tu.....



Kat playground ni had limit umur.Takat umur 5 tahun jerk leh masuk.lebih sorry yer.tu yang Nurin ngan Aiman jaki jerk tak dapat main.Yang best Irfan ngan Airel ler.....



4 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

comel no tgk muka ifan baring tu... hahahahhaha..

eza said...

like mother like son...hahahah...

Ayu Jaffar said...

tempat wajib singgah yaya nie kalau ke sana.... selalu shopping sini ke????

eza said...

ayu,tak kose teman nak kesana.ni pon dah terlanjur kat area sana tu yg singgah

Blog Widget by LinkWithin