Saturday, July 11, 2009

Masak per tu kak.....

Gambar yang memula ni tak masak occay.Pepagi buta semalam aku dah melantak cicah jambu ngan kuah rojak.Kol 9.00am occay.Yang ni Ijan bawa gi opis.Akak cukup pantang nampak benda-benda cicah ni.....


Pastu plaks gambar yang bebawah ni,masakan hari yang lepas-lepas yer.Tak leh ler nak jamu korang.dah basi pon.Kang tak pasal-pasal korang diarrhoea.heheheh...kalu nak, masak lain kali la yer....

Sup tulang

Tempe + kentang + ikan bilis bercili

Tauhu goreng.....Oh ada sambal kicap la...tapi gambar elek....

Ayam masak kicap


9 comments:

Nana said...

uih!!sodapnye..

::YanN:: said...

akak...ko suka buat air lior aku leleh la....huhuhu !

Puan nOLie said...

Eza..agak agak kalau aku potong tangan ko sambung kat badan aku ..aku bleh pandai masak cam ko tak ehhehehe

eza said...

nana pon leh masak cam ni gak kan...

eza said...

yann,sila jangan berperangai begitu.buruk tau...

Kekanda Nolie ku sayang,bukan ker kekanda sememang nyer teror memasak ??

M@L@ said...

jambu putih tu tak dpt rasa ler ari tu..aku pose pulok time tu..jan lain kali ko bwk yer!!

za sedap nyer ko masak...biler ko nak ajak dtg umah ko kiter org nak mkn... nak sup tulang yer!!!!

eza said...

set kan date ler...aku prefer hari ahad....calling2 dulu la ek....

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah meriahnya laukkkkk sapo ngidam niehhh ;-)

eza said...

wohhh!!! akak idak yer....
kalu org lain entah ler....

Blog Widget by LinkWithin