Monday, July 20, 2009

Perasaan aku sehari dua ni.....



Marah !!!! Bengang !!!! Stress !!!! Sakit hati !!!! Meluat !!!! Hampa !!!! Kecewa !!!! Bangang tol !!!! Tak puas hati !!!! Apa da...!!!!Hissss asal ko tak faham ek....!!!! Tolong la ubah sikap !!!!

p/s : Bagi sesiapa yang terasa tu harap maklum ler kan....LU PIKIR LA SENDIRI......Sis Linda mau komen ??? : P

8 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai kak arah kt sape nieh ... sabar yer ...

::YanN:: said...

kakak..wut happen...
jgn marah2..nanti ada darah tinggi cam den.. haa..kan susah...
sabar yee..

eza said...

pening ngan sikap SIL2 aku nih....
Sib baik aku ni kak ipar yang leh bersabar ngan sikap mereka...semakin hari semakin menjadi2 plaks.harap2 aku leh control mood aku nih...sebab terkenang kan en yeop jerk aku masih lagi dapat bertahan....kalu x mau gaduh nyer....sabar....

Nana said...

wah marah nampaknye ni kak
saba ek

eza said...

nana,tengah cuba tahan sabar ler nih....

M@L@ said...

biler baca entry ko igat kan ko marah budak2 kat ofis ni...ruper nyer hal ko dgn SIL ko yer... sabo jer za... tp kalo dah terlampau kena gak tegur... nanti ko yg mkn hati... tp kalo mkn hati ayam mmg sedap...hehehhehe

eza said...

mala,kesabaran ku ada batasnya....tp sampai bila ek...bagus kak ipar nih...hehehe...

ijan@2 aka ummihakimi said...

kekza sampai mse kna g tahu je mne yang kekza x suke derang buat... dari dulu asyik gitew je.. klu nak tunggu derang berubah dengan sendiri .. susah ler..

kna ketok bru nak berubah... tegurlah derang kekza... jangan pendam... nak tunggu derang sampai berubah...idok le gamaknyer..

Blog Widget by LinkWithin