Tuesday, June 30, 2009

Pokok mangga express



Saja ambil gambar pokok mangga ni sebab nak tunjuk kat Mama Adam aka Diana.Ari tu dia ada pasang niat nak tanam pokok mangga.Serius Diana pokok ni kecik jerk tapi dah berbuah.Malangnya buah tu tak sempat masak dah luruh.Mungkin sebab faktor saiz pokok tu x mampu menampong buah.Buah yang akak nak tunjuk kat ko tu tak dapat nak tunjuk sebab dah luruh....Cuma kat sini akak dapat tunjukkan yang pokok mangga ni skarang tengah lebat berbunga.Abang kat depan umah tu jaki jerk sebab dia beli pokok mangga lagi lama dari aku.Tapi pokok aku yang dah berbuah dulu.Abang tu kata mahal laks tu dia beli.Pokok aku ni tak sampai RM10.Beli kat area opis aku ni ha....Agaknya berkat air tangan En Yeop kot...Sekian...

2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah TQ kak .. semangat laks nk carik pkk mangga lps nieh ;-)

eza said...

tanam jangan tak tanam diana...kalu dah berbuah nanti lagi rasa puas hati kan....

Blog Widget by LinkWithin