Wednesday, October 28, 2009

Rehearsal untuk concert

Tadi aku sempat tangkap gambar curi Irfan tengah rehearsal untuk concert yang akan berlangsung pada bulan november nanti.Dah ler menari bercouple ngan wanita idaman hati....ahaksss....Hisss...tak sabar nak tengok.....











4 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah kak jd mamarazi yer .. comei jer tengok dorg semua berlatih ... chaiyok!!!!

eza said...

Tu yang buat hati ni tak sabar nak tengok concert dia org...

mama_umar said...

heheh,kiut gler eh klu dak2 kecik ni buat konsert,gudluck irfan!

eza said...

memang aku gelak tengok bebudak tu buat rehearsal semalam...berterabor step...hahaha...camner ler cikgu2 tu leh tahan ngan perangai bebudak tu...

Blog Widget by LinkWithin