Wednesday, October 21, 2009

Gelagat bila anak-anak aku sembahyang








Kejadian berlaku time maghrib yer....Nurin dan Irfan menunaikan solat maghrib.Tunggang langgang jadinya....aku tak leh join solat sesama sebab masa tu tengah berperang kat dapur.....masak beb...sesambil masak tu aku monitor gak cara nurin sembahyang...hahaha...per da...ada ker time sembahyang tu Nurin leh tanya kat aku..." ibu lepas ni nak baca per???? ibu camner nak baca ayat ni..." hahaha... tahiyat awal leh lupa nak buat....bila aku tegur dia duduk semula baca tahiyat awal....pastu lupa lak camner nak bawa ayat "attahiyatul.....bla...bla...".Irfan lak sembahyang memain...tengok ler masuk kat celah telekong nurin....tak per la....pelan pelan belajar cara sembahyang yer nak....

2 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

lawak la biler irfan msk dlm telekung tue ... x per ler kak kecik2 dah train dorg .. baguss ;-)

eza said...

hahaha...aku memang gelak time tu...pastu aku tegur ler tak baik kacau org tengah sembahyang....betul la diana..harus dipupuk dari kecil...

Blog Widget by LinkWithin