Monday, October 05, 2009

Majlis sambutan hari raya cum bufday party.

Semalam ada wat makan-makan kat rumah.Ala bukannyer wat besar-besar yer.Kalu ada yang tak dijemput harap maklum dan minta maaf yer.Ekceli aku cuma menumpang jerk majlis makan-makan ni.SIL aku yang beria-ria nak panggil kengkawan datang rumah.En Yeop pun dah setuju nak jemput kawan-kawan dia datang sama.Cuma aku jerk yang belum bagi kata putus.Seperti yang korang sedia maklum ler....Raya tahun ni aku betul-betul takder mood....Tapi last minit idea datang kat kepala otak aku ni.sedang aku di dalam bilik air tetiba aku terfikir nak celebrate sekali bufday anak-anak aku.Bufday Nurin jatuh pada 3 Syawal.Masa tu orang sibuk beraya.Mana sempat nak sambut bagai.Irfan lak 18 syawal...ok la tu kan...majlis 2 in 1.Senang cerita ...sekali harung.Gambar tak banyak ler sebab tuan rumah sibuk melayan tetamu yang datang ngan sibuk gak kat dapur.Almaklum ler masak sendiri.

Antara juadah yang sempat aku sediakan ialah :




  1. Mee hoon sup

  2. Lontong

  3. Nasi Ayam

  4. Bubur pulut hitam

  5. Kek pisang

  6. Air oren

  7. Kek bufday

  8. Goodies untuk kanak-kanak



Kalu nak tengok gambar bufday gurl ngan boy aku ada sikit jerk.Yang lelain aku kena minta kat wati.Wati...hang jangan wat pekasam gambar anak-anak aku yerk...meh fwrd kat aku....tak sabaq nak tunggu hasil tembakan En.Is tu....



















Officemate Richard

Ijan & kimi

3 comments:

M@L@ said...

Happy b'day to irfan & nurin...besau nyer kek..sama dgn kek aisy & eisya tahun lps...

eza said...

tq mala...

Ayu Jaffar said...

cantek kek diaorg :p

nanti ye sy antakan adiah utk budak berdua tu. nurin punye ada, utk irfan punya mana ntah yaya cicirkan :(

Blog Widget by LinkWithin