Monday, August 24, 2009

Lebam

Nak tanya kat korang sume, pernah tak peha korang lebam cam gambar ni ???


Yang peliknya kena tang peha jerk.Tak plaks kat anggota badan yang lainkan.Biasanya mesti korang perasaan time nak mandi kan.kenapa ek leh jadi cenggini??? Jatuh idak langgar atau tersadung benda pon idak.dari mana datangnya lebam ni ek????cer korang gi tau sikit pada yang tau puncanya....Tak kirala pendapat dari segi pemikiran moden atau pon kuno.

9 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kak sy pun kena gak kt peha belah kanan .. musykil pulak saya naper yer ???

eza said...

tu ar....tak tahu kan cam ner leh kena kan diana....alih2 dah ada...

Linda said...

itu pun xtau.. yoep gigit kot.. hahahaha..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha
ntah. en yeop gigit dalam diam..
tanpa disedari...
hahahhaa......

ala..kadang kite tersadung benda tp tak pasan..

kite pon slalu kene cm ni

eza said...

wei linda aku seyes ni tanya..memain plak ko yer....siap ko anak ko kat umah aku.aku ganyah2dia nanti.x dpt cili mulut mak mulut anak pon jadi ler....

eza said...

yer ker fiza terlanggar barang....????

M@L@ said...

hehhehehe.... lawak ler ko linda...

za tu org ckp pelesit yg gigit..

ida81 said...

saya dulu selalu jugak jadi gini...mak saya ckp antu gigit :-p

iswatie "colours of life" said...

kak eza..sy pun selalu facing this problem. esp kalu balik kampung...abis lebam peha....

Blog Widget by LinkWithin