Tuesday, March 03, 2009

Apa ada atas meje keje aku.....

Selain dari file-file keje,komputer,printer,telefon...etc...yang berkaitan ngan keje aku suka gak letak barang barang-barang sobenier yang member-member kasik plus ngan apa yang aku bli....Dah naik sarat rasanya meja aku tu.Tak tau dah camner nak susun.Tempat dah ler sekangkang kera.Dah cuba cari rak kecik untuk letak bebarang ni sume tapi tak jumpa yang berkenan di hati.Dalam banyak-banyak meja kat opis tu,meja aku la yang paling meriah.siap bunga-bunga bagai.Kalu meja orang lain tu sempoi jerk.Idak ler cam meja aku ni ha....Nak tengok..Meh......(dah macam kedai sobenier pon ada gak...hehehehe...)








p/s : Kasik idea sikit....camner nak kasik kemas meja ku ittew....

3 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

sonang yo nak kasi kemas skit meja tu..
apa kata kekza sedekah bebarang tu kat saya..hahhaa
selain meja kekza kemas, pahala pon dapat...
hahahaha.....

eza said...

oh tidak...!!!!! ittew idea tak bley pakai ler....

nOLie said...

Oihh cam hutan...
kalau kat ofis aku tuh dah lama kena campak ehehhe ...

Blog Widget by LinkWithin