Wednesday, March 10, 2010

Bleh plak gitu.....jelesnya....

Kalu korang ingat entry ini ,sure korang kata aik...baru jerk tukar handphone dah tukar lain.Tu lah yang terjadi kat En Yeop.Katanya handphone HTC tu agak sukar untuk dia guna...Heheheh...Udah ku katakan pada En Yeop....pandai ker guna handphone canggih tu...tup..tup...last week aku tengok dah tukar lain.Nokia 5800 Xpress music touch screen.Huh...still nak touch screen gak...Sebelum En Yeop nak trade in handphone HTC tu dia ada tanya gak kat kedai berapa value handphone yang aku pakai skarang ni K770i.Kekononnya nak kasi ler Laling ni pakai handphone HTC tu....Berkobar-kobar gumbira dah hati ku ini.Malangnya handphone aku tu ada value tapi idak ler mahal deme nak ambil.Dan penyudahnya aku still ngan K770i dan bye-bye tu HTC.....sian aku...gigit jari jer la tengok handphoe baru En Yeop tu....

Meh click sini untuk more information pasal handphone ni....Makan hati aku....


0 comments:

Blog Widget by LinkWithin