Thursday, April 02, 2009

Perginya tak kembali.....

Sound semacam jer kan....

Pada 31hb.March 2009 dalam kol 3 lebih petang aku terima panggilan dari ayah aku.Dia kabar yang moyang aku dah tak der lagi...huhuhu....tergamam jap aku masa tu....dah tak terkata pepe dah.Last sekali aku jumpa moyang aku masa raya haji bebaru ni.Pastu dah x der dah.sehingga lah dia dah pergi wat selama-lamnya....sedih siot.mana tak nyer aku ngan dia consider rapat la...dan aku salah satu cicit yang terpilih...hahahhaha....bangga jap....Moyang aku tak der mengidap sebarang penyakit.meninggal pon sebab sakit tua.Dahsyat yer orang tua-tua dulu.camner dia orang jaga pemakanan mereka.kalu skarang ni tok sah cakap la....Semalam aku EL sebab nak hadiri pengkebumian moyang aku.Moyang aku meninggal kat umah atok aku a.k.a tok uda aku a.k.a anak kepada moyang aku da.....dan kebumi pon kat sana gak .Kat Taman Ibu Kota,Gombak.Selesai semua dalam kol 11.30 gittew.Dapat lah jumpa sedara-mara yang tinggal dekat ngan yang jauh.Yang lama tak jumpa pon der sama...huhuhu...sedihnya aku....Apa yang aku harapkan moga roh moyang aku dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...AMIN......

3 comments:

M@L@ said...

semoga roh moyang ko di cucuri rahmat..& ditptkan disisi org2 yg beriman...amin..al-fatihah...

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

al-fatihahhhhh

eza said...

terima kasih yer mala....diana....

Blog Widget by LinkWithin