Friday, April 03, 2009

Ke JJ Bukit Tinggi

Lunch tadi aku,Ijan dan Fara gi JJ Bukit Tinggi.Mala tak ikut katanya ada hal....So bye...bye....Kami bertiga cadang nak makan donut.Jadi kedai yang kami tuju adalah "BIG APPLE DONUT" Huhuh...dah berkurun rasanya tak makan BA Donut nih...Aku bli 12 ketul,Ijan 6 ketul dan Farah cuma 3 ketul.Aku beli banyak bukannya aku nak melantak sorang yer...Nak bawak balik untuk family yer.....Kat JJ aku sempat lagi masuk Padini & Vincci & etc....rambang mata beb tengok baju ,kasut,beg,gelang,rantai....rasa nak beli sume jerk....Ada satu beg tu aku dah berkenan dah.Cuma RM15 henggit.Luar nampak ok la...Tapi dalam x byk compartment la....aku x suka....Jadinya tak jadi ler beli beg tu.Skarang ni dok survey handbag.Aku nak yang murah tak pon yang berjenama tapi ada diskaun.Kat mana ek yang ada sale skarang nih?????





8 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah sempat ke JJ lagiek yer .. mtg2 dekat ;-)

eza said...

sila jangan jeles yer diana....

M@L@ said...

byk tu nak ler 1!!!!!....

ijan@2 said...

bilenyer amik gambo..
expresso betol ler..

eza said...

Tak boleh yer Mala....weekkk....

eza said...

Ijan aku snap masa korang tgh sibok2 tadi....masuk2 opis jerk trus snap gambar BA Donut nih....

redrania said...

kak eza oitt..kat sogo sale..handbag melambak yg lawa...hadehh..aku kalo pasal sale xnyempat2 nk bg komen..hikhik

eza said...

yer ker azie kat sogo ada sale...
huhuhuh...KL la plaks...cukup bercinta nak ke sana.Sale sampai bila ek???kat sogo tu kalu sale memang rambang mata.rasa cam sume nak memborong....

Blog Widget by LinkWithin