Tuesday, April 28, 2009

Selamat Pengantin Baru Masrol & Linda

Asal laks gambar pengantin tak leh transfer nih.tensen tol ler......
Pepe pon aku nak ucapkan terima kasih kepada Ijan dan family sebab sudi menjemput aku ker majlis kawen BIL Ijan pada 26/4/09 Ahad lepas.Moga perkahwinan Masrol dan Linda diberkati oleh Yang Maha Esa dan kekal hingga kehujung nyawa....Amin...

Aku dan Ijan yang nyata nampak pada air mukanya kepenatan.......



Bunga manggar di perbuat dari besi dan asam.Pestime aku tengok.
Banyak tol lauk pauk.Sedap plak tu....
p/s : Jan, bila ko nak datang opis start keje.Rindu benar kat ko nih....

6 comments:

M@L@ said...

sempat ko snap lauk2 yer...byk kan lauk2 ari tu.. spai tak tau nak amik yg mane.. rasa nak amik semua tp malu..hehhehehehe....
siap ada cendol sedappppnyer...

M@L@ said...

skrg pon tgh minum cendol lg ni td pegi beli hehhehehehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

agak peliks ler..
nape ijan suke tangkap gambo senget???
hiks..nk kate sorok dari dirinye gemok,, dia x lah gemok...
posing style baru ek...
hiks...
nnt saya pon nk ukut cm ijan ler..
posing senget style..

ida81 said...

mana gmbo pengantin nye..takkan yg 2org yg dok kat pelamin tu..hehe :-p..sedapla mkn kenduri ye..teringin pulak nk mkn nasi kenduri..huhu

eza said...

mala : memang banyak lauk .ada ikan,ayam,daging ,acar,begedil,pajeri etc.....

fiza : ntah ler pompuan tu.kekonon nak sorok gemuk kot....

Ida : ntah kenapa tak leh transfer.tgh cuba lagi ni nak kluarkan gambar tu....

farr@ said...

kat umah ijan ni byk betol lauk2nye la...sampai xtau nk pilih yg mana satu... puas makan kat umah ijan tu...
Ni mana gambo panti nyer nie...

Blog Widget by LinkWithin