Thursday, April 02, 2009

Kena tag dari fiza plak....

Yang ni tag dari Fiza......

1.Letakkan gambar profile anda



Occay dah letak...pastu apa perlu aku buat.....

2. Terangkan apa maksud gambar itu?
Maksudnya....cis kek yang sungguh lazat yang di taburi ngan rasberry (betul ker buah tu ek...)ngan limpahan warna merah yang aku tak tau per benda tu...sirap ker...sos cili ker....sos tomato ker...jem stoberi ker....tak pon darah...fuuuhhhh!!! kalu la real dapat makan mesti best kan.....



3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?
Sebab masa tu tak tau gambar per nak letak.fikir punya fikir aku decide letak gambar ni.lagi pon gambar ni akan membuatkan sume orang terliur bila mamandangnya apatah lagi kalu dapat makan kan.....


2 comments:

ida81 said...

mmg sgt menggoda gmbr kek tu..hehe..time kasih pd blog akak ni..kerana blog akak le Aiman sampai tertidur atas riba saya..sbb asyik dgr lagu cuppycakes tuu hehe

eza said...

hahahah...gitu sekali ek.....aiman...aiman....

Blog Widget by LinkWithin