Thursday, November 13, 2008

Murah beb.....

Lunch tadi gi jejalan ngan Ijan ke kedai RM5.Niat di hati nak beli selimut untuk anak-anak sebab yang ada dah koyak.Sampai kat sana lain plak ceritanya.Selimut tak der tapi aku beli baju-baju ni.Banyak baju budak pompuan cecantik kalu nak compare ngan budak lelaki.Tu yang banyak beli untuk Nurin.Murah beb....sume baju ni,dalam 7 lai kan,aku cuma bayar 20 henggit jerk....Rugi kan kalu tak beli.......









4 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

hihihihihih.. kekza cukup bulan leh sambao g ek....

rejeki..rejeki...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

HUWAAAAAAAAA
AIRMATA AKU DAH SEBALDI NI TGK KORANG NYE BLOG...
HAMPEH LER

iswatie "colours of life" said...

kak eza..awat tak beli tuk hani & ichlas sekali???kekekeke

eza said...

ala wati...insyaallah kalu ada rezeki akan ku belikan....

Blog Widget by LinkWithin