Thursday, November 27, 2008

James Bond :Quantum Of Solace

Dah lama aku tak pi tengok wayang.Memandangkan aku laki bini lagak cam orang bujang wat sementara waktu nih,maka kita orang gi ler menonton wayang kat TGV Jusco Bukit Tinggi ,Klang......

Hero....





Director:Marc Forster
Cast:Daniel Craig, Judi Dench, Giancarlo Giannini, Jesper Christensen, Mathieu Amalric
Genre:Action,Thriller
Run Time:110mins


Sinopsis:

Betrayed by Vesper, the woman he loved, 007 fights the urge to make his latest mission personal. Pursuing his determination to uncover the truth, Bond and M interrogate Mr. White who reveals the organization which blackmailed Vesper is far more complex and dangerous than anyone had imagined.Forensic intelligence links an Mi6 traitor to a bank account in Haiti where a case of mistaken identity introduces Bond to the beautiful but feisty Camille, a woman who has her own vendetta. Camille leads Bond straight to Dominic Greene, a ruthless business man and major force within the mysterious organization.
" Apa yang bleh aku katakan, cerita ni kurang menyengat.Tak cam yang sebelum-sebelum ni.Apa da...kan ker James Bond ada barang-barang canggih cam pen ker...pistol ker...kasut ker....tie pin ker...ilek la...cuma ada henpon canggih jerk... ,lagak cam Mac Gyver kan....Biasa akan bergerak ngan kereta canggih kan....Tu kan trade mark James Bond.Tapi kali ni benda-benda ni sume tak der la.....Kereta pon cuma muncul pada awal cerita jerk.Pastu ntah mana pergi tah.....Lawan....bertumbuk bagai tu cam biasa la....missi untuk Bond ni pon cam tak best jerk.....Kira-kira Bond ni tolong sorang pompuan ni untuk balas dendam.Kurang untuk menyelamatkan negara....Hiissss....kira tak best la.....Cuba la korang gi tengok dan cuba nilaikan sendiri....."
Mesti korang tertanya mana peginyer anak-anak aku kan....Aku hantar Anak-anak kat umah Mak aku wat sementara waktu ni sebab bb sitter ilek...balik kampong.Apa da akak bb sitter nih.kalu nak cuti pon agak-agak ler.Jangan ler sampai seminggu....Sib baik ada jalan alternatif lain.Kalu x sure aku kena cuti gak seminggu jaga anak.....

1 comments:

iswatie "colours of life" said...

phewittttttttttttttt...cayalah dating 2 org...

Blog Widget by LinkWithin