Tuesday, November 03, 2009

Apa nak masak hari ni ek???


Aku kebingungan nak masak apa untuk hari ini.Ada sesiapa yang leh kasi idea?
Antara kriteria-kriteria yang perlu di ambil kira cam :
  • Mudah di masak
  • Cepat
  • Bahan-bahan masakan senang untuk di cari
  • Makanan yang boleh dimakan tanpa mengikut usia...
  • Dah tentu la sedapkan.....

Sila-sila lah curahkan idea anda di sini occay.....

7 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

sardin ayam brand + telurrrrrrrrrrrrrr sempoi kak ;-)

eza said...

telor tu memang dah ada dlm senarai nak masak.cuma sardine tu kena di pertimbangkan sebab anak2 tak suka la...sian mereka nanti makan telor ngan kicap jerk plak...

Nina Rizwina said...

maggie jer..hehhe...tu yg paling senang..magie goreng ke...style mamakkkk...perghhhh..letak telur mata kobau..

eza said...

hahaha..maggie ???
akak tak berapa kenan ler ngan maggie.lagi pon ahad lepas baru jerk masak maggie tu...lain idea???

zety said...

kak eza,sblm tu nk tnye,ade ape dlm fridge?hehehehe

eza said...

hahahah...soklan yang bagus tu zety...apa pon tarak....selalunya bila nak masak baru gi beli...

Ayu Jaffar said...

eza.....

nasi goreng! selalunya kalo takde idea tu le kome anak beranak makan :p

Blog Widget by LinkWithin