Friday, February 06, 2009

Mari berkaraoke (Part II)

Seperti yang dijanjikan dulu untuk entry kali ni aku tambahkan lagi gambar artis-artis yang tak berapa glamer yang mana pada ahad lepas mereka "MENGSUMBANGKAN" beberapa buah lagu ....hahaha...sumanyer sumbang mambang...rentak tempo huhhh ke laut......Jom-jom kita tengok gelagat dia orang terutama anak lelaki aku Irfan.....








" Oh kome doghoyan dan berbunge....mari kita pinang anak dare..lalala..." wkahkahkahh......



" woo..ooo....kamu ketahuan...pacaran lagi dengan dirinya teman baik ku....."Irfan nyanyi lagu Indon ketahuan dari kumpulan Matta.....



Wei...tak aci ler cam ni....mana gi gambar aku tengah nyanyi....????? apa da korang.....

4 comments:

Yus Yusof said...

Gua minat yang pakai baju biru tu..
Nak saiinnnnn..!!

eza said...

bley...bley....no problem....

Anggerik Hutan said...

waaa meriahnya je akk...hehehe

eza said...

anggerik ni la first time gi berkaraoke kat luar.sebelum ni hanya karaoke kat rumah jerk....
memang rasa berbeza dan seronok.....

Blog Widget by LinkWithin