Saturday, January 31, 2009

Yeah...!!! yeah..!!! aku dapat kad......

Hahahaha....ada satu cerita.... lupa nak kongsi ngan korang sume.tak sangka sampai gak kad raya dari kawan tenet aku Pn Lailisebelum sambutan CNY ari tu.Aku saja soh dia hantar kad raya kat aku walaupon bukan raya aku....saja gatal.lagi pon Pn Laili kata dia tengah dok sibuk nak hantar kad raya cina pada kastemer.Aku pon menyebok ler soh dia kasi kat aku sekali.kasi gempak satu opis .cuba korang tengok kat sampul surat tu tertulis nama "MS.EZA LEONG" huhh...memandai jerk ko create nama aku cam tu dan nama samaran dia laks "NOLIE TAN".tapi tak per aku tak kisah nyer.Dia siap sertakan sekali angpow...wow...aku ingatkan Pn Zetty Aktar (eh...cam ni ker eja nama pn. tu ek....kalu salah yer ampoonnn...) kasi duit raya kat aku....hampeh angpow kosong jer.Tapi cantik ler angpow tu.Cam diperbuat dari china silk jer.cukup cantik.tapi gambar elek sebab bos aku berkenan.So,aku bagi ler.Jangan marah....kata Pn Laili angpow tu dari salah satu bank kat cina.Aku dah book kat dia kalu ada raya jerk jangan lupa sedekah sikit kat aku....Bos aku pon soh cakap benda yang sama kat kawan tenet aku sorang nih....Pn Laili terima kasih yer.....Cuba korang teka kawan aku ni keje kat ner...berpandukan pada cerita aku nih dan kad yang di kirim olehnya.....






3 comments:

Puan nOLie said...

hahahahh ko tempek jugak kad free tuh ek eza...baru pasan...lawa jugak tulisan aku yek hahahahah

eza said...

tanda ingatan tulus ikhlas.....

ida81 said...

haha..sume dh tukar nama nih....
:-p

Blog Widget by LinkWithin