Tuesday, September 23, 2008

Update gambar bufday Nurin Qistina

Majlis : Celebrate bufday Nurin Qistina yang ker 6 tahun
Tarikh : 22hb September 2008
Masa : 8.00 pm
Lokasi : Pizza Hut,Port Klang

Tetamu yang hadir :
Dah tentu ler Yeop & Co. ( 4 pax )
Paul & Co. ( 4 pax )
BB sitter & Co. ( 3 pax )
SIL Ijan & Ayu

Rasa-rasa nyer details kat atas dah dapat membantu korang yg baca blog aku ni nak tanya serba sedikit soklan yang biasa-biasa orang akan tanya cam bila ?? kol brapa ?? buat kat mana ?? Ramai ker tak yang datang ?? etc.....So,baca la....Kat sini nak ucapkan bebanyak terima kasih pada mereka yang sudi hadir & beri hadiah kat Nurin.Nurin suka k....

Seperti yang di janjikan semalam,kat sini aku upload serba sedikit gambar sepanjang majlis berlangsung. Layan.....



Antara gelagat bufday gurl
Cake

Makanan

Irfan ngan penampilan baru.....


Akak pakai tudung coklat tu BB sitter Nurin & Irfan
Hadiah.Terima kasih pada mereka yang beri Nurin hadiah semalam

1 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Kak eza..
melilih sehh...

x habis ckp lagi..
melilih air liuq den tgk kek n pizza tuh...huhuhuhu

Blog Widget by LinkWithin