Monday, September 08, 2008

AKU......

Kali ni tuan yang empunya blog gila kose.Jarang sungguh aku nak tempek gambar kat sini.Yer la sebab aku yang selalu snap gambar.Jadi gambarku elek ....Cuba korang telek atau tenong atau tengok atau belek-belek gambar ku ini.....syok sendirikan....hehehehhe.....Ahhhh.....peduli apa aku....dah blog aku....suka hati aku la nak boh ker idak.....


Pakai tudung
Ngan tak pakai tudung

5 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hat gmbr pki tudung tu nmpk real mak orang...
hat x pki tudung tuh nmpk anak dara...
huhuhu...
tapi kekza pki tudung lagi lawa....
ehem2.. ni dah puji lebih2 ni x reti2 ke nk banjer makan...
muekekekek

eza said...

cissss..ada udang disebalik mee rupanyer ko puji aku yer....blanjer??? no hal....sok tengahari kol 1 ko tunggu aku kat pak li yer....

Cerpelai said...

Sama je reaksi muka?..
Takde kepelbagaian dalam seni fotografi..!! Pitching pulak lari ke gaung..!!

Suka-suka je gua komen kat blog orang kan?.. Jangan marah ye Kak Eza..!! Nanti gua nangis takde sapa nak pujuk..!!

eza said...

Mr cerpelai....tak per aku tak marah....ada lori ada bas...
Ya Allah Ya Tuhan ku....sesungguh nyer hamba mu ini sedang bpose...kuatkan lah iman ku ini.....AMIN....

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha
suami ku keji..
sesuke hati jerk..

ok kekza..
jom pak li..
saya pon x pose ni...

Blog Widget by LinkWithin