Wednesday, January 20, 2010

Apa yang berlaku hari ini.....


Pagi tadi aku terima jambangan bunga kiriman dari En.Yeop.Terkejut beruk aku sebab En.Yeop tak kata nak beli pepe pon melainkan ucapan tengah malam tadi.Suprise sungguh plus malu ngan kengkawan kat opis ni sorak bila penghantar bunga beri jambangan bunga tu kat aku....Jangan jeles beb....Terima kasih yang atas pemberian bunga rose tu...sangat cantik....hakak suka....

Seperti biasa small bufday party akan diadakan kat opis.Tadi aku blanja member opis makan KFC dan mereka belikan aku hadiah dan sebiji kek.Bos tak der untuk diraikan bersama.Makanya aku potong kek sorang ler.....Mekasih yer korang atas pemberian tu dan harap korang enjoy makan KFC yang aku beli tadi....


Malas nak cerita pepanjang,jom layan gambar.....



Kek Ice cream yang sungguh sedap....yummmyyy....










Sessi potong kek....





Makan KFC plak





Hadiah yang aku dapat tadi.Cute la ....



Next...sape punya turn yer....wah!!!! Febuari nanti mewah ngan makan ler.....save duit aku untuk bulan ittew...heheheheh....

8 comments:

farr@ said...

Thanks kak Eza blanja Kentucky Fried Chicken... Kek pon sodap la,aiskrim lagi tu...Rezki2

ijan@2 said...

kekza..thanks for "ORANG TUA"... semoga sentiasa sihat dan ceria serta kekal cun!!

eza said...

Farah : aku pon nak ucapkan tq gak sebab kasi present cute tu...

eza said...

Ijan :Tq atas present yang uols kasi tu...Amin....

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

heppi bestday kak .. sy doakan sihat & makin murah rezeki ;-)

M@L@ said...

happy belated besday...x dpt join ko semalam...aku x sehat ler...
wah dpt bunga seronok nyer aku x penah pon dpt..huhuhuhuuu...
aper2 pon aku doakan ko & family sentiasa bahagia....

eza said...

terima kasih diana...

eza said...

tu ar mala...sian ko tak dapat join semalam...tak per lain kali aku belanja ko k.sila soh ittew en.fadil beli bunga gak...tq mala atas wish tu...

Blog Widget by LinkWithin