Tuesday, May 04, 2010

Alhamdulillah syukur....

Alhamdulillah syukur sangat-sangat sebab handphone aku yang keciciran disebabkan tergesa-gesa ke clinic Irfan demam siap nak muntah dan nak buang air kecil dah jumpa kembali.Kejadian berlaku Jumaat lepas.tercicir kat tempat parking kete.Sib baik kawan En Yeop yang kebetulan ke clinic yang sama terjumpa handphone aku.sib baik tak di lenyek ngan ketenya.sipi2 kat tayar kete....Alhamdulillah dan ucapan terima kasih sebab pulangkan handphone aku.Rasanya kalu kat dalam tu x der gambar En Yeop sure orang yang jumpa tu dah kebas.Aku tak salahkan orang yang kebas tu sebab memang kecuaian aku...Terima kasih yer pada yang menjumpainya...

Malas nak cerita pepanjang kisah kehilangan handphone aku ni.kita aku kasi sinopsis dan point-point penting udah la yer...

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

rezeki kak dpt balik hp tue ..

Linda said...

rezki dpt blk tp xde rezki dpt baru.. kih3..

Blog Widget by LinkWithin