Tuesday, August 05, 2008

Update masakan

Kalu masok blok aku ni kalu tak der makanan memang tak sah.

Entry kali ni nak tunjukkan gambar masakan yg aku masak semalam.Masak orang bekerja memang cam ni.Kalu leh nak yang cepat lagi mudah.Semalam aku cuma masak gulai asam tempoyak with ikan kembong.pastu aku masak lagi ikan kembong masak kicap,lagi aku goreng ikan masin and ulam kacang panjang + petai.Ada ayam goreng gaks ek....Ekceli masakan malam tadi ni aku kureng suka kecuali ikan masak kicap ngan ikan masin.Aku masak untuk hubby ku.Maklum ler Khamis nanti hubby dah nak gi kuantan.Masuk kem askar.Hubby volunteer masuk askare wataniah under port nyer.Masuk kem selama dua minggu.Aaaa....hubby bukan tukar bidang kerje ek....Dia still kat keje lama okey....

Ok berbalik pada cite masakan semalam.sukanyer hubby makan....gumbira aku tengok sbb 2-3 kali hubby tambah nasik.Tempoyank memang feveret hubby.Orang perak la katakan.....Aku laks memang tak gemar langsung durian2 nih.Jadi aku masak ,SIL jadi tukang rasa.So,korang layan ler tengok gambar kat bawah ni ek......cow dulu.......








1 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

cam pernah tgk je kak eza....ni lauk kelmarin..nak lauk semalam..

Blog Widget by LinkWithin