Monday, June 02, 2008

Celebrate bufday Farah yg ker 23 thn.....

Ekceli bufday farah semalam.Disebabkan semalam tak keje so kitaorg satu opis decide utk celebrate ari ni....Td aku pi bli kek kat Fruity kek house.Flavor Blackforest....Yummm...yummm....sedap giler.And Farah laks blanje ktorg satu opis ngan KFC.Farah banyak sungguh ko order KFC tu.tak per nanti aku nk tapau balik bleh tak...???Any way aku harap ko panjang umur dan dimurahkan rezeki.Cepat2 sikit kawen.Aku teringin nak makan nasi minyak ko ngan Ah Tat.Bila lagi Ah tat nak tukar agama???? And potong dia nyer anu....hehehehh.....sorry aku gurau jerk...Farah terima kasih yer sbb belanje ktorg makan KCF....Moh layan gambar2 yang sempat aku snap tadi.....



Ni la gambar bufday gurl tu....Cun....
Kek untuk bufday gurl....

Upacara meniup lilin
KFC
Farah sempat pose masa nk potong kek....


suasana yg cukup ceria n gumbira
Loving couple Farah with her boy friend Ah Tat......




0 comments:

Blog Widget by LinkWithin