Tuesday, May 20, 2008

Picnic

At last dapat gak download gambar2 ni...Mengong tul ler pc nih...Dari ari selasa ari tu download baru ari ni siap.Tension tul ler....
Ok la nk cite pasal gi picnic pada 18/5/08 ari tu.Dah lama rasanya tak gi picnic2 cam gini.Rasa2 nya last gi picnic last year kot...Lokasi kali ni ktorg decide gi sungai kat kg.kemensah.Kira2 kat area zoo negara gitew.Ktorg sampai kat lokasi yg dicadangkan dlm kol 11 pagi.Sampai2 jerk memang dah ramai orang.Fuhhh!!! cuba bayang kan kol brapa ler diaorg sampai situ ek....Ingat kan kol 11 pagi tu tak ramai org,rupa2 nyer diorg lebih cepat dari ku....hehhehe....Nak cari port utk lepak punya la susah.kehulu kehilir kehulu kehilir akhirnya dapat gak port nk lepak2.Memula pasang khemah & payong.Pastu makan kejap sebelum terjun ke dlm air.Sejuk siot....air sungai.....Seronok tengok gelagat anak2 mandi sungai...Opppsss...lupa nk cite menu utk ari tu.Ktorg masak nasi,sambal tumis telor,ayam panggang,mee hoon,karipap,samosa,nuget,hot dog,sandwich & agar2...Menu biasa2 jerk.Mlas nak wat BBQ sbb tak der org nk bakar2 bagai...Dah tujuan pon gi mandi kat sungai.wat per nak sibok2 bakar membakar ni kan....Ktorg berendam lebih kurang sampai kol 3 kot.Pastu bla.Ingat nk gi zoo negara.yer la sbb dah dekat bebenar kan.Tapi bebudak sume dah keletihan.So Balik ler umah....Moh layan gambar2 yg tak seberapa ni ek.....









































































2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah bestnyer gi piknik sekeluarga ;-)

eza said...

yer diana,mmg dah lama x gi picnic.Mmg seronok...

Blog Widget by LinkWithin