Thursday, April 10, 2008

Penyakit "M" menular ke diriku......

Wah....apa punya penyakit ler yang dah melanda diri ku semenjak dua menjak ni.Orang kata aku ni dah terkena penyakit "M".Hisss.....bahaya tu.....Kalu tak dirawat mahu derita jawapnyer.Korang nak tau tak penyakit "M" tu per.Ala aku tau orang mesti dah dpt agak apa jenis penyakit tu. Penyakit "M" ialah penyakit MALAS....Tah ler dari sapa aku jangkit pon aku tak tau.Yang nyata aku buat keje gak la walaupun malas.Semalam aku start masak kol 7.30pm.Start masak lepas aku tengok cite Bella.
Takper la masak ringkas2 jerk......Aku cuma buat telur masak kicap,kangkong goreng belacan ngan ikan goreng.Sume tu aku ambil masa masak dlm 1 jam utk siap.Lauk cincai jerk.Asal perut leh kenyang.Sudi2kan lah layan gambar2 itew........
Telur masak kicap
Kangkong goreng belacan
Ikan goreng lupa nak snap ler.Ala korang taunyer rupa ikan sardin yang berenang dalam minyak panas...heheheh....Enjoy k......

1 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kak eza malas2 pun masak jgk ... sedap jgk msk sempoi2 nieh ....pus hatie mkn ;-)

Blog Widget by LinkWithin