Monday, May 10, 2010

SPORT DAY...

Semalam ada annual sport day for tadika pixieland.Bertempat di Dewan Sukan Pandamaran aku mengajak family SIL memeriahkan sama hari tersebut.Jom tengok gambar-gambar yang sempat aku snap pada hari tu.Nak boh video payah bebenar...slow giler beb.Ni je ar dapat aku kongsi bersama....

Posing dulu sebelum keluar rumah












Baca doa

Laungan ikrar





























Akak jadi pengadil telematch yer pada hari tu...








Yeahhhhh!!!! irfan menang....



Ibu pon menang gak tau.ekceli telematch ni untuk parent tetapi En Yeop tak dapat hadir.So ganti ngan SIL Ejan...Alhamdulillah menang 1st prize....Hadiah sempena mother's day...heheheh...















Wednesday, May 05, 2010

Hari ni celebrate bufday Firdauz yang ke-24 tahun

Bufday party di buat lambat sikit atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.Ekceli date sebenar harus pada 24/4/2010.Tak pe la Firdauz janji ada gak bufday party untuk ko yer...

Kek ice cream.Eh! cam tahun ni sume beli kek ice cream jerk...setakat tahun ni dah tiga kali celebrate sumenya kek ice cream...






Bufday boy nyalakan sendiri lilin...











Aiikkk!!! ko tak suka ke ngan t-shirt tu???


Blog Widget by LinkWithin